.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
معاون جدید فرماندار قائمشهر معرفی شد

فرماندار قائمشهر در مراسم معارفه معاون جدیدش گفت: مردم با حضور خود در راهپیمایی 22 بهمن مسئولیت مسئولان را چندین برابر کردند.

به گزارش شمال نیوز به نقل از فارس، بعد از ظهر امروز با حضور مدیرکل دفتر سیاسی و انتخاباتی استانداری مازندران، مراسم تودیع و معارفه معاون فرماندار قائمشهر در فرمانداری شهرستان برگزار شد.

علی علی‌نژاد با حکم بازنشستگی از سمت معاون فرماندار قائمشهر تودیع و عادل تقی‌پور به عنوان معاون جدید علی پیرفلک منصوب و معارفه شد.

علی پیرفلک، فرماندار قائمشهر در سخنانی با تأکید بر الگوپذیری کارگزاران دولت از شهیدان رجایی و باهنر اظهار داشت: اگر مدیران، خدمت در این نظام را یک فرصت و هدیه برای خدمت به مردم و کسب فیوضات معنوی بدانند از هیچ تلاشی برای پیشبرد امور کشور و نظام دریغ نمی‌کنند.

علی پیرفلک با اشاره به حضور مردم در راهپیمایی 22 بهمن تأکید کرد: این حضور علاوه بر شکست و زبونی دشمن و ایجاد اعتماد و خودباوری مردم، مسئولیت مسئولان نظام را چندین برابر کرد.

عادل تقی‌پور، معاون جدید فرماندار قائمشهر نیز حضور مردم در 22 بهمن را حرکت ویژه اجتماعی و سیاسی دانست که نشان از بیداری و بصیرت مردم دارد.

وی در پایان گفت: ولایت خط قرمز همه ملت است و ملت با این حضور اعلام کردند که ولایت‌پذیری را در عمل و میدان نشان خواهند داد./350


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();
نظرات خوانندگان :

دوست 27 بهمن 1391
تبریک حاج عدل
اسماعیل 28 بهمن 1391
کی؟ تقی پور ؟ . عادل تقی پور !؟ ..... الهم عجل لولیک الفرج.

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.088 seconds.